2012. május 18., péntek

17. rész


Reggel, amikor felébredtem, boldogan öltöztem fel, majd mentem ki a konyhában a többiekhez, ott azonban csak Zayn volt. Csodálkoztam ezen, hiszen mindig ő szokott felkelni utoljára. Még félig kómásan állt, neki dőlve a konyhapultnak és a reggeli kávéját szürcsölgette.  Amikor meglátott az ajtóban azonnal mosolyra húzódott a szája, és a kezét nyújtotta, hogy menjek oda hozzá.

- Jó reggelt. – suttogtam, miután hozzábújtam kicsit, ő pedig egyik kezével átkarolt.
- Szia. – mondta rekedt hangján, majd megcsókolt.
- Nem vagy éhes? – kérdeztem, miután szétváltak az ajkaink, és a hűtőszekrény elé léptem, hogy megnézzem, mit reggelizhetek.
- De, csak még nem volt időm kaját csinálni.
- Pirítós? – néztem fel a vállam felett, és láttam, hogy bólint egyet.

Közösen csináltuk meg a kenyereket, és kipakoltunk az asztalra. Igazán jó hangulatban telt el a reggeli. Beszélgettünk, megszakítva egy-egy kisebb csókkal. Zayn néha végigsimított a kezemen vagy a combomon, amitől azonnal kirázott a hideg. Természetesen jó értelemben. Már majdnem befejeztük a reggelit, amikor szépen sorban kijöttek a többiek. Mi nem igazán zavartattuk magunkat, ugyanúgy folytattuk, amit elkezdtünk. Kicsit úgy csináltuk, mintha a többiek ott sem lennének. Egy szájra puszi után, tette fel végül Louis a kérdést.

- Ti most akkor együtt vagytok?
- Hát.. – néztem vigyorogva, és egyben kérdőn Zaynre, miközben beharaptam az alsó ajkamat. Tény, hogy úgy viselkedünk, mint akik együtt vannak, viszont nem beszéltük meg.
- Szerintem igen. – mondta, de nem rá, hanem rám nézett.

Elmosolyodtam, bólintottam egy aprót, majd megcsókoltam. Olyan boldognak éreztem magam, mint már régen. Nem gondoltam még akkor, amikor szakadó esőben sírva ültem ez előtt a ház előtt, hogy Zayn Malik lesz a barátom. Főleg az után, amit Aaron tett velem. Azt hittem, hogy egy ideig egy pasi se fogja elnyerni a bizalmamat, de Zaynnek mégis sikerült.

- Juj, ez annyira jó. – rántott ki Danielle a gondolataimból, miután sikított egyet. – Én már az elején tudtam, hogy ti össze fogtok jönni.

Nem csak Danielle, de a többiek is örültek nekünk. Főleg azért, mert tudták, hogy Zaynt már visszautasítottam egyszer, és szomorú volt ez miatt. Nem bántam meg azt a döntésemet, és ha visszapörgethetném, az időt sem döntenék másképpen. Tudom, hogy ennek így kellett történnie ahhoz, hogy végül együtt legyünk. Lehet, hogy hamar rá fogunk jönni, hogy nem illünk egymáshoz, vagy ilyesmi, de ez egyáltalán nem biztos. Én örülök, hogy végül adtam egy esélyt Zaynnek. Éreztem, hogy ez egy jó döntés volt a részemről, és nem fogom megbánni. Tudtam, hogy ő soha nem bántana meg úgy, mint ahogy azt Aaron tette.

Gondolataimból aztán újra a srácok vertek fel, akik szóltak, hogy el kell menniük. Ettől kicsit elszomorodtam, főleg, amikor megtudtam, hogy még Daniellenek is valami tánc próbája lesz.

- Kibírod, ígérem, hogy sietni fogunk. – mondta Zayn a szobámban, az indulásuk előtt.
- Úgyis tudom, hogy csak valamikor késő délután, vagy este értek haza, szóval mindegy. – mosolyogtam.
- Túl jól ismersz. – nevetett. – Nem gond, ugye?
- Dehogyis, gond. Tudom, hogy ez a dolgod, megértem. – simítottam végig az arcán.
- Akkor jó. – könnyebbült meg kicsit, majd megcsókolt.

Már fél órája ültem egyedül ebben a hatalmas házban, miután a többiek elmentek. Járkáltam le-fel, néztem a tv-t, de egyszerűen semmi nem fogott le. Már ott tartottam, hogy jobb ötlet híján elmegyek vásárolni, amikor megszólalt a telefonom. Mike neve állt a kijelzőn.

- Igen? – szóltam bele.
- Szia, Lea! Mond, ráérsz ma? – kérdezte.
- Persze, nincs semmi dolgom. Unatkozok. – mondtam lelkesen. Reméltem, hogy ad valami programot nekem mára.
- Az szuper! Felhívott az egyik divatmagazin, hogy modellekre lenne szükség egy fotósorozathoz. Én rád is gondoltam. Megfelelő lenne az alkalom, hogy végre kipróbáld magad. mit szólsz?
- Egy újságban? Úristen, az szuper lenne! – bólogattam hevesen. Persze tudtam, hogy ezt ő nem láthatja.
- Akkor jó! 2 lány lesz még veled. De mindegy is, majd személyesen elmagyarázok mindent. Fél 1-re kell itt lenned. Elküldöm sms-ben a címet.
- Rendben.
- Ne késs, és ne sminkeld ki magad.
- Oké, értem. Fél 1-re ott leszek.
- Várlak, szia. – köszönt el, majd le is tette.

Boldogan álltam fel a nappaliból, és mentem a szobámba, hogy valami elfogadhatót vegyek fel, mivel eddig melegítőben voltam. Miután felöltöztem a hajamat csak kifésültem, és mivel sminkelnem nem kellett, ezért kész is voltam.

Taxival mentem a helyszínre, és fél 1 előtt pár perccel értem oda. Mike már ott volt, azonnal kiszúrtam őt, egy gyönyörű lánnyal beszélgetett. Hosszú, szőke haja volt, csodás lábai, és nagyon vékony volt. Gondoltam ő az egyik modell.

- Sziasztok. – köszöntem, amikor odamentem hozzájuk.
- Lea, szia! – köszöntött Mike két puszival. – Örülök, hogy itt vagy. Ő itt Nina, őt is fotózni fogják.
- Szia. – intett mosolyogva. – Te új vagy, ugye? – kérdezte.
- Igen. – bólintottam.
- Lányok, nincs időnk ismerkedni, majd később. Menjetek, Ashley más vár titeket. – intett egy ajtó felé, ahová nevetve, és szem forgatva mentünk be mindketten.

Fogalmam sem volt először, hogy ki az az Ashley, de később kiderült, hogy a sminkes. Elég sokáig tartott ameddig kisminkelt mindkettőnket, aztán még Jenny-t, aki kisebb késéssel érkezett meg. Mint megtudtam, ő a 3. modell.
A fotózás csak 1 órával az érkezésünk után kezdődött el, amikor már mind a hárman készen voltunk. Elégedetten néztem végig magamon, tetszettem magamnak, ami nagyon ritka.

Az egész fotózás nagyon jó hangulatban telt. A fotós vicces volt, Jenny és Nina pedig nagyon jó fej. Tudtam, hogy ők már régebb óta ismerik egymás, de egy percig sem éreztem magam kellemetlenül, hogy én még új vagyok ebben. Nem éreztették ezt velem, és ennek nagyon örültem. Rengeteg kép készült, többféle ruhát is fel kellett vennünk. Igaz, hogy a végére már nagyon elfáradtam, és fájt a lábam a sok magas sarkútól, de ennek ellenére is nagyon élveztem.

Zayn hívott közben többször is, de egyszer sem tudtam felvenni, végül az egyik szünetben írtam neki egy sms-t, hogy hol vagyok. Ez után már nem keresett többször. Alig vártam már, hogy végre otthon legyek. Nem vágytam csak egy forró fürdőre, és, hogy aztán az ágyamban aludhassak. Ahhoz képest, hogy azt hittem unatkozni fogok ma, elég szépen elment a nap.

A következő rész 5 koment után fog jönni, és kérek kicsit hosszabb, bővebb véleményeket! Köszönöm:)


8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ! várom a kövit :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon szeretem a történetedet! :)
    szerintem nagyon jól írsz.. mindig megnézem van e már új rész :$
    siess a következővel :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom!siess a következővel!:))

    VálaszTörlés
  4. ugyanazt gondolom mint az előző részben, i.m.á.d.o.m. és nagyon siess a következővel, minden nap megnézem van-e új rész!

    VálaszTörlés
  5. én ugyanazt tudom írni, mint mindig, hogy IMÁDOM *-* következőt *--* x

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett ez a rész is! :) grat :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyosak voltak a reggelinél..olvadoztam Zayn-től. aww. *-*
    Meg az is jó, hogy beindul Lea modelles karrierje..:DD
    Haaajrá. kövit. *-*
    xoxo

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a 7 komit, nagyon jól esik! :))

    VálaszTörlés