2012. május 11., péntek

15. rész



(zene)


Reggel kipihenten ébredtem, amikor pedig eszembe jutott a tegnap éjszaka, azonnal mosoly futott az arcomra. Elégedetten nyújtózkodtam végig az ágyon, miközben élveztem, hogy napsugarak az arcomat simogatják.  Kíváncsi voltam, hogy Zayn majd, hogy fog most viselkedni, ezért gyorsan kipattantam az ágyból, és izgatottan mentem ki a többiekhez.

- Sziasztok. – köszöntem, miután szétnéztem, és láttam, hogy Zayn sajnos még nincs itt, de mindenki más már felébredt.
- Szia. – köszöntek ők is, majd Danielle elém tolt egy bögre kávét. Mindannyian eléggé nyúzottnak néztek ki. Úgy látszott nem igazán heverték még ki a bulit. – Mi van veletek? – kérdeztem nevetve.
- Ah, kicsit jó volt a buli. – mondta, vagyis inkább dünnyögte Harry. – Tényleg, te hol voltál? Nem is láttalak egész este.  nézett rám, értetlenkedve.
- Én se. – tette hozzá Louis.
- Hát, itt-ott. – vontam vállat. Nem tudtam, hogy mit mondjak nekik, hiszen még Zaynnel nem is beszéltük meg a dolgokat.
- Aha. – bólintottak, de Danielle, aki azért jobb állapotban volt furcsán nézett rám, de csak leintettem, hogy majd később minden elmondok.
- Jó reggelt. – hallottam meg magam mögött egy rekedt hangot, majd hátranéztem. Zayn állt mögöttem, egy boxer alsóban és egy trikóban, kicsit még fáradt arccal, de így is nagyon jól nézett ki.
- Szia. – köszöntem, miközben az alsó ajkamba haraptam. Elmosolyodott, majd oda jött, és adott egy apró kis puszit az arcomra, amit mosolyogva hagytam.

Végigsimított még a kezemen, aztán leült az utolsó szabad székre, velem szemben. Tulajdonképpen örültem neki, hogy csak egy puszit adott, nem akartam semmi komolyabbat még a többiek előtt. Ez még kialakulóban van kettőnk között, és ahogy tegnap is mondtuk, semmit nem akarunk elkapkodni. Nem akarjuk, hogy esetleg valaki elrontsa.
 
- Srácok, én megyek, felöltözök. – mondtam, majd felálltam a székről, és bementem a szobámba.

A szekrény előtt álltam, már, és gondolkodtam, hogy mit vegyek fel, majd végül egy kis rövidnadrágot, és egy mintás pólót vettem ki belőle. Eléggé meleg volt kint, a tegnapi vihar után, és nagyon örültem neki. Ritkán van Londonban ilyen. Már pont felöltöztem, amikor kopogtak az ajtómon.

- Gyere. – szóltam ki, miközben a hajamat felfogtam egy copfba. Zayn jött be az ajtón, és azonnal mosolyogni támadt kedvem a látványától.
- Nem zavarlak? – kérdezte.
- Dehogyis. – ráztam a fejemet, és felé nyújtottam a kezemet, amit meg is fogott, majd amikor közelebb jött, átölelt, és egy kicsit sem gondolkozott, lágyan megcsókolt.

Azonnal visszacsókoltam, kezemet pedig a nyaka köré fontam. Nem tartott sokáig ez a kis csók, de mégis mosolyogva váltam el tőle.

- Figyelj, arra gondoltam, hogy ma elmehetnénk valahová. Este. – mondta.
- Ketten? Úgy, mint egy.. randi? – kérdeztem félszegen.
- Aha. – bólintott. – Mit szólsz? Elviszlek vacsorázni.
- Nos, az nagyon jó lenne. – egyeztem bele vigyorogva.
- Tényleg? De jó, örülök neki. – élénkült fel. – 7 az jó lesz? Mert nekünk mindjárt el kell mennünk egy interjúra és fotózásra. 6 körül már itthon leszek.
- A 7 az szuper lesz. – mondtam.
- Rendben. – nevetett. – Akkor megyek készülni, mert nemsokára indulunk.
- Jól van.
- Szia, Lea. – köszönt el, de mielőtt elment volna még adott egy csókot.

Vigyorogva mentem ki a nappaliba fél órával később, amikor hallottam, hogy a srácok elmentek. Gondoltam, hogy Danielle itt maradt, mivel hallottam a TV-t, és igazam is volt. A kanapén ült, és egy sorozatot nézett.

- Unatkozom. – mondtam, miután leültem az egyik fotelbe.
- Akkor mesélj! – csapott le rögtön. – Mi van köztetek Zaynnel, amiről nem tudok?

Gondolkoztam, hogy elmondjam-e, de végül is nem láttam akadályát, így megosztottam vele, hogy mi történt az éjszaka.

- Jaj, ez annyira jó. Úgy örülök nektek. – mosolygott.
- Én is. Remélem, hogy nem rontok el semmit, mert én hajlamos vagyok rá. – nevettem.
- Ugyan már. – legyintett. – És, most hogyan tovább? Most jártok?
- Nem tudom, vagyis nem hiszem. Ma elhívott vacsorázni. Majd kiderül az este, hogy mi van.
- Juj, randi. Édes. – mondta izgatottan. Komolyan, jobban fel volt csigázva, mint én.

Végül Danielle-vel töltöttük együtt az egész napot, elmentünk kicsit vásárolni is. Igaázón jól éreztük magunkat. Nagyon megszerettem őr ebben a pár hétben. Megbíztam benne, és tudom, hogy ő soha nem támadna úgy hátba.

A srácok végül 6 után pár perccel érkeztek meg, de nem találkoztam velük, mivel a szobámban voltam Danielle-vel, és azt próbáltuk kitalálni, hogy mit vegyek fel. Végül egy kis ruha mellett döntöttünk, amit ma vetetett meg velem. Felvettem, majd Danielle kisminkelt, szolidan, a hajamat pedig kicsit begöndörítette. Elégedett voltam a végeredménnyel, már csak abban reménykedtem, hogy Zaynnek is tetszeni fog. Izgatottan mentem ki a szobából, 7 óra előtt pár perccel.

Amikor kiléptem a szobámból, Zayn pont akkor jött le a lépcsőn, és amikor meglátott, azonnal mosolyra húzódott a szája.

- Gyönyörű vagy. – jött oda hozzám, és adott egy kis puszit.
- Köszönöm. – mosolyogtam. – Te is jól nézel ki.
- Mehetünk? – kérdezte.
- Igen. – bólintottam, majd megfogtam a kezét.
- Akkor jó szórakozást srácok. – mondta Danielle, és beszaladt a nappaliba, mi pedig egymás kezét fogva indultunk el.

4 megjegyzés:

  1. következőt *-* x

    VálaszTörlés
  2. mikor olvasom pillangók mászkálnak a gyomromban...komolyan. ez fantasztikus.. Imádom..:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik :) hamar kövit *-*

    VálaszTörlés
  4. Jó rész lett..:D
    Aranyos volt Zayn a reggelinél, meg utána..;d
    Kíváncsi vagyok, mi lesz a randin.:Ddd
    xoxo

    VálaszTörlés