2012. április 22., vasárnap

6. rész



(zene)

Másnap minden jó volt, nevetve reggeliztünk meg a többiekkel, a fiúknak sem volt dolguk, ezért Danielle is átjött.  A jókedv viszont hamar elszállt, amikor Louis felhívta Eleanort, aki szakított vele. Telefonon! Szegény meg sem tudott szólalni, csak felállt, és felment a szobájába. Aggódva néztünk utána, majd Harry végül felállt, és követte őt.

Ez után már nem volt olyan a hangulat, mint előtte, hiába próbálta mutatni Louis, hogy jól van, tudtuk, hogy ez nem igaz. Nagyon sajnáltam őt, mert mesélt már nekem Eleanorról, és tudom, hogy mennyire szerette őt. Én megértem, hogy nem tett jót a kapcsolatuknak a távolság, és, hogy ritkán találkoztak, de akkor is. Telefonon szakítani a legrondább dolog.

- Figyeljetek, mi lenne, ha elmennénk ma bulizni? – vetette fel hirtelen az ötletet Danielle.
- Kicsim, nem hiszem, hogy Louis most bulizni akar. – puszilta őt meg Liam.
- De! Az szuper lenne! Menjünk el bulizni. Már régen voltunk. – csillant fel Louis szeme.

Kicsit bizonytalanul néztünk rá, de végül beleegyeztünk, ha neki oké a dolog. Danielle haza ment elkészülni, én pedig beszaladtam a szobámba, majd onnan a fürdőbe, hogy lefürödjek még előtte. Sokáig áztattam magam a vízben, majd törölközőbe csavarva visszamentem a szobámba.

Fehérneműben álltam a szekrény előtt, amikor benyitott valaki.
- Figyelj, Lea.. – szólt Zayn, de amikor meglátott elakadt a szava. Hirtelen nem tudtam mit csináljak, csak álltam, és néztem őt, majd észhez kaptam, és magam elé tartottam egy pólót.
- A fenébe, nem tudsz kopogni? – kérdeztem.
- Öhm, bocsi.. – dadogta, miközben a hajába túrt. A szemei a lábamon időztek, aztán felhaladt a testemen, majd végül a szemeimbe nézett. – Szóval, csak azt akartam, hogy siess, mert mindjárt indulunk. – nyögte ki végül.
- Rendben.  – bólintottam. Zavart, hogy ennyire megbámult.
- Akkor én.. – mutatott a háta mögé, és kiment az ajtón.

Csak értetlenül megráztam a fejemet, majd végül, amikor megtaláltam a megfelelő ruhadarabokat és felöltöztem, kisminkeltem magam, kicsit erősebben, mint ahogy szoktam, a hajamat csak kiengedve hagytam, és kimentem a fiúkhoz, akik már készen voltak. 

- Vaa, szexi. – dicsért meg Harry.
- Alatta még szexibb. – vigyorgott Zayn, mire én fülig elpirultam. A srácok értetlenkedve néztek minket, de csak megráztam a fejemet, majd Zayn átkarolt, és úgy vezetett ki a házból.
- Most kitudja, mit gondolnak. – mondtam felnézve rá.
- Ugyan már, semmit. – kacsintott, én pedig csak nevetve ráztam a fejemet.

Taxival mentünk először Danielle-hez, aki még nem volt kész, így behívott minket.

- Ne haragudjatok. – nyitott ajtót még köpenyben, majd adott egy gyors csókot Liamnek. – Már nemsokára készen vagyok. Lea, jössz velem? – kérdezte.
- Aha. – bólintottam.
- Srácok, ti érezzétek itthon magatokat. – mondta, majd otthagytuk őket. – Egyébként nagyon jól nézel ki. – dicsért meg.
- Köszönöm. – mosolyogtam. – Te mit veszel fel?
- Ezt a ruhát. – mutatott az ágyra, aztán elkezdte magát kisminkelni. – Egyébként, mond csak. Tetszik neked valaki a srácok közül? – kérdezte kaján vigyorral az arcán, miközben a tükörből rám nézett, de aztán folytatta a sminkelést.
- Öhm.. nem igazán, mármint helyesek, de nem hiszem, hogy lesz valami. Mármint, szerintem nem fogok összejönni egyikkel se. Vagyis, érted.. – mondtam, és teljesen elpirultam közben, de ő csak nevetett.
- Ugyan már, és Zayn? Vele elég sokat szoktál lógni, nem?
- De, de csak barátok vagyunk. Ő se tekint rám másképp, és én se rá. – legyintettem.

Erre Danielle csak felsóhajtott, és nem kérdezett erről többet. Volt egy olyan érzésem, hogy valamit nem mond el, de nem törődtem túlságosan vele.
Ez után már tényleg nem készült sokáig, a haját kicsit oldalra tűzte az egyik oldalon, a másikon pedig szabadon hagyta, majd felvette a kis fekete ruhát is, amiben nagyon jól nézett ki. A hozzá illő kiegészítőket aggatta magára, majd megkereste a táskáját és a cipőjét, és már kész is volt, így kimentünk a fiúkhoz.

- Ne haragudjatok, hogy megvárattalak titeket. – mondta, miközben megfogta Liam kezét, aki a fülébe súgott valamit, és ennek hatására Dan teljesen elvörösödött, aztán megcsókolták egymást. Annyira édesek voltak együtt. Igazán irigykedtem rájuk.

Amikor odaértünk a szórakozóhelyre, már fél 10 volt. Természetesen a sort nem kellett kivárnunk, a fiúkat azonnal beengedték.
Egy üres boxhoz mentünk, majd Niall elment, és hozott mindenkinek piát, innen pedig az események felgyorsultak.
Az est folyamán Danielle és Liam együtt voltak, alig láttam őket, én pedig a legtöbbet Zaynnel voltam, és igazán jól éreztem magam vele. Természetesen nem kevés alkoholt fogyasztottunk. Sokat táncoltunk együtt, vagy csak ültünk, és nevettünk.  Valamikor aztán Zayn elment egy pillanatra, és levágódott mellém Louis.

- Lea, idd ezt meg. Ez a legjobb, tuti nem ittál még ilyet. – kiabálta túl a zenét, miközben a kezében lévő színes koktélra mutatott.
- Biztos? Nem tudom, hogy megmerjem-e inni. – néztem rá bizonytalanul, de azért elvettem tőle.
- Na, rajta. Nyugi, tudod, hogy nem adok neked semmi rosszat. – mondta, majd elnevette magát. Benne is elég sok volt már.
- Hát jó, bízom benned. – nevettem, és belekortyoltam az italba, aminek nagyon jó íze volt, így megittam az egészet. Innentől pedig képszakadás.

Reggel arra ébredtem, hogy a nap erősen süt az arcomba, ezért azonnal a fejemre húztam a takarót. A tegnapon gondolkodtam, de nem emlékeztem még arra se, hogy kerültem haza. Az utolsó emlékem, hogy Louissal isszuk azt a finom koktélt.
Fel akartam ülni, ám ekkor észrevettem, hogy nincs rajtam ruha, majd éreztem, hogy valaki megmozdul mellettem. Tágra nyíltak a szemeim, amikor megláttam, hogy Louis fekszik mellettem.

2 megjegyzés: